Penyelesaian Hujah | IFCM Malaysia
Broker CFD Dalam Talian IFC Markets

Aduan dan Hujah

Penyata akaun berfungsi sebagai pengesahan operasi yang dilaksanakan pada akaun. Penyata akaun dihantar kepada pelanggan setiap hari. Penyata bulanan dihantar pada awal bulan mengikuti penempatan. Jika tiada aduan daripada pelanggan berkaitan sebutan akaun, penerimaan penyata akaun diangap sebagai disahkan oleh pelanggan.

Jika pelanggan tidak bersetuju dengan isi kandungan penyata akaun, beliau boleh menghubungi syarikat melalui Email [email protected] tidak melebihi 48 jam selepas menerima, dengan menyertakan butiran penerangan dan transaksi nombor pengenalpastian, atau lengkapkan Borang aduan. Segala aduan akan diteliti secepat mungkin.

Kembali ke atas

Bersedia untuk memulakan dagangan?

Pengguna korporat klik di sini
Individual
Hanya abjad latin
Close support
Call to Skype Call to messenger Call to telegram Call to WhatsApp Call Back